Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Definer "ting"... ;) Når det gjelder Rune og "ting", så trengs det overhodet ingen definisjon;) Alle vet hva DET er ass :D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Får se :D Men...jeg VIL! Han kommer til å love meg det bare han får rompa si hit..det er jeg nesten sikker på :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Når det gjelder Rune og "ting", så trengs det overhodet ingen definisjon;) Alle vet hva DET er ass :D Ja, tenkte bare han trengte å prate om det. Men han er vel mye-action-lite-prat-gutt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ja, tenkte bare han trengte å prate om det.Men han er vel mye-action-lite-prat-gutt ;) Han er fæl på å skryte av det :D Men det er bare kos å høre på, så det plager hvertfall ikke meg ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Men...jeg VIL! Han kommer til å love meg det bare han får rompa si hit..det er jeg nesten sikker på :) Vi får se da:D Jeg vil OG ha et rundt tall ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Vi får se da:D Jeg vil OG ha et rundt tall ;) Og...hvis du får #4000, så SKAL jeg ha #5000 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Eller omvendt:) Kanskje jeg er så gentleman at jeg sier damene først;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Eller omvendt:) Kanskje jeg er så gentleman at jeg sier damene først;) Du er supersnill! ...Men med det får du et nesten eeenda finere tall? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 haha:D Blir du ikke fornøyd el? ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 I'm here my lovers :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Gutten min :D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 haha:D Blir du ikke fornøyd el? ;) Joda..blir du og fornøyd da? Hvis jeg blir fornøyd.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Klart det:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 I'm here my lovers :D :happyhappy: Haansi..du må og se at jeg har uploadet "min" første sang til youtube: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Klart det:D Du er søt altså ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg