henne Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Nå leste jeg bakover igjen...du mente å komme 3 ganger på 20 minutter er litt kjipt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Jeg mente vel egentlig at hvis man er ferdig etter 20 min er det kjipt :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Jeg mente vel egentlig at hvis man er ferdig etter 20 min er det kjipt :) mm...men det kommer jo litt ann på når man har planer ut å kjøre igjen, Audi altså. Man kan lett bli avhengig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Men stakkars deg Haansi..du har vel helt abstinenser der du sitter. Uten bil og en bussreise fra trøsten ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Jaja, har man så god tid at man kan ta en kjøretur senere også, så funker det fint! - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Men stakkars deg Haansi..du har vel helt abstinenser der du sitter.Uten bil og en bussreise fra trøsten ;) Haha, funny at du sa det! Jeg skal faktisk ta buss til hun etterpå :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Haha, funny at du sa det! Jeg skal faktisk ta buss til hun etterpå :) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Du følger med skjønner jeg :) Jeg har vel kanskje nevnt det tidligere ja, at jeg nå må ta buss.. :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Du følger med skjønner jeg :) Jeg har vel kanskje nevnt det tidligere ja, at jeg nå må ta buss.. :) Jeg har et øye for detaljer ;) Og jeg er hvertfall ikke synsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Må snart dra..skal bare høre en sang først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Må snart dra..skal bare høre en sang først.. Haha, den der er blant favorittsangene mine :) Hvertfall innen den sjangeren! Håper mamma gidder å komme ned med ipoden min før bussen går, ellers blir det 90min buss uten musikk :( Samme tilbake... - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Bare å sove det :P Kunne lett tatt buss 90 min hjem fra jobb idag jeg, så jeg kunne ha sovet :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hehe, joda.. men søvn har jeg fått nok av :p Sov 4 timer etter jeg kom hjem fra jobb i går, og sov 7 timer i natt.. Men greit å ta buss av og til, så slipper du å skulle holde deg våken bak rattet :p (Dog har jeg ikke tatt buss en eneste gang [virkelig] siden jeg fikk bilen i juni :p Bor man i byen, så er det gjerne billigere å ta buss fra og til jobb.. Men det er det ikke her.. :p Bussen opp til dama (90 min) koster 150kr, og for den prisen kommer jeg meg både frem og tilbake med bil :\.. (Som i tillegg tar en halvtime mindre selv om du følger fartsgrensa..) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Må snart dra..skal bare høre en sang først.. Gammelt nytt den der, kraftig lei av den! [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Gammelt nytt den der, kraftig lei av den! Gammel, men still good :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg