henne Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hvilkne lykter du tenkte på nå? De orginale facelift, eller de orginale grøftelysa? Begge, men grøftelyktene er jo ikke mest prangende, så de overså jeg glatt. Men lykter kan man kanskje ikke gjøre så spennende på "eldre" modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Skal man le nå eller? Bare lurer. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 ja passer bra nå - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Må være en av de rareste uttalelsene jeg har hørt ever. .. og det er ink. mine egne! - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 bare le :) men de er dølle, om aldri så orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Du er dølle. Er jo for faen samme stil over lyktene som det du har på din bil. Med mindre du har montert angel-eyes fra biltema og rosa parklys i de. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Du er dølle. Er jo for faen samme stil over lyktene som det du har på din bil. Med mindre du har montert angel-eyes fra biltema og rosa parklys i de. Og de er like dølle på min! Baklyktene er enda verre.. Må få lov å synes at noen detaljer på en ellers fantastisk bil er kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Snx, jobb. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Må få lov å synes at noen detaljer på en ellers fantastisk bil er kjedelig Det er helt sant det du sier. Jeg personlig er veldig fan av orginalt utseende på en bil, og har fått det inn i hodet på de ellers så unge (og lett påvirkelige) audi gutta på a4 seksjonen her. Så ikke ta deg nær av hva de sier. I tillegg er det jo kjekt at uenigheter fremmer diskusjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Og for å si det slik da henne, kan ikke du vise meg noen som er finere enn de orginale? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Jaja, du er da BARE en dag eldre enn meg;) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Alderen som har skylden her, sorry :( - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Det er kunnskap som skiller gutter fra menn vet du Hansi ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Det er hudfarge som skiller penislengde! - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Det er kunnskap som skiller gutter fra menn vet du Hansi ;) Det er hudfarge som skiller penislengde! ...Og slike kommentarer ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg