Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 You need chocolate equipment to satisfy that girl. brunerune til unnsetning. svart skjokolade koker du, brun derimot ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Du er ikke ekte sjokolade :\ - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Haha :P Hvorfor brunerune? DET er et mysterie det.. Solarium? Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Haha :PHvorfor brunerune? DET er et mysterie det.. Solarium? Eirik Eller at jeg bare er født digg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Du er ikke ekte sjokolade :\ Chill litt du nå, mr melkeplett;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Eiriksmil: Ingen som henger på BILFORUMET, tar solarium.. utenom han som kjøpte Boxter da, Jonte var det det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Haha :PHvorfor brunerune? DET er et mysterie det.. Solarium? Eirik Mystery SOLVED - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Eiriksmil: Ingen som henger på BILFORUMET, tar solarium.. utenom han som kjøpte Boxter da, Jonte var det det? Hahahahaha. May be true. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Mystery SOLVED Hahahahaha. May be true. Må du stå for det du sier, kan ikke skifte mening i hytt å pine mr. van eijk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Må du stå for det du sier, kan ikke skifte mening i hytt å pine mr. van eijk! Sånn er det når man er halvt hvit og halvt svart... (og helt idiot??) Vipper fram og tilbake da... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Eiriksmil: Ingen som henger på BILFORUMET, tar solarium.. utenom han som kjøpte Boxter da, Jonte var det det? Godt mulig.. Interesser: ..helsestudio :D Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Må du stå for det du sier, kan ikke skifte mening i hytt å pine mr. van eijk! Får inn nye, gode ideer på antennene mine hele tiden. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Får inn nye, gode ideer på antennene mine hele tiden. Synd det ikke er no sted å lagre de ideene... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Får inn nye, gode ideer på antennene mine hele tiden. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Jævla cpgjeng godnatt - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg