Vectra01 Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Hei. Har kjøpt meg en Vectra 01 mod. Har et problem med startsperren på denne, bilen starter fint med den ene nøkkelen men når jeg prøver den andre så starter den å går i ca 2 til 3 sek så stopper den. Etter dette får jeg ikke startet den igjen før jeg bruker den andre nokkelen. Noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Hva skjer om du lar nøkkelen (den som ikke virker) stå i "hakk II" (altså det siste hakket før tenning) i 4-5 sekunder før du starter? Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Mest sannsynlig nøkkelen som har mista koden sin. Det har skjedd meg før på akkurat samme bilen faktisk. Bare å reise på Opel å få programert på nytt ;-) Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 kan dette være en reserve nøkkel som ikke er kodet eller noe, som bare er for å være en ekstra nøkkel for å komme seg inne i bilen? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Det virker veldig logisk. Har vært borti noe lignende med en Golf STV 03' Mod, der kom bilen med 3 nøkler - men kun 2 av de kunne starte bilen. Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg