pumpedyse Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=681877 Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 hahahaha lol lol lol lol lol lol Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Hehe....foreldrene til han gutten er vel fornøyde nå tenker jeg. Men det var vel ikke svensken som fant det for godt å kjøre inn i butikken heller da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 jeg vet ikke hvem som er idiot her jeg! hun jenta som kjørte eller han svenske gutten???men faen så idiotisk:roll: :hvaskjera Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Er det lov å bruke en svensk reg. bil til øvelseskjøring tro? Det er jo meget strenge regler på bruk av uenlandsk bil i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Skal ikke si noe jeg, men jeg hadde hvertfall clutchen inne og traff bremsen etter et panikk spark, da jeg trilla inn på parkeringsplassen (5-6-7 km/t.) Jeg stoppa før betong kanten. Dette var før jeg kunne kjøre bil som jeg kjører i dag, så ikke le! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 :roll: :roll: neida, sånt skjer:D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 :D :D :D hahaha Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by fcuk Er det lov å bruke en svensk reg. bil til øvelseskjøring tro? Det er jo meget strenge regler på bruk av uenlandsk bil i norge. Er ihvertfall lov for å kjøre svensk bil vis man har en som er i bosatt i sverige ved siden av seg. Er ikke helt sikker på den svenske personen må stå som eier av den bilen men. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article214384 litt mer detaljert :P Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by just crusing Er ihvertfall lov for å kjøre svensk bil vis man har en som er i bosatt i sverige ved siden av seg. Er ikke helt sikker på den svenske personen må stå som eier av den bilen men. Det er feil, ingen andre enn den registrerte eieren av en utenlandsk bil lov til å kjøre den i Norge, i tillfeller hvor det er nødvendig at andre kjører bilen må denne eieren være med. Spørsmålet mitt er om det er tillatt å bruke bilen til øvelseskjøring, noe som ikke faller under kategorien nødvendig kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by fcuk Det er feil, ingen andre enn den registrerte eieren av en utenlandsk bil lov til å kjøre den i Norge, i tillfeller hvor det er nødvendig at andre kjører bilen må denne eieren være med. Spørsmålet mitt er om det er tillatt å bruke bilen til øvelseskjøring, noe som ikke faller under kategorien nødvendig kjøring. Men hva blir definert som en nødvendighet....her er det en del uklarheter. At øvelsekjøring ikke er en nødvengihet er det det vel ikke en tvil om, men dette var ikke en del av min påstand. Syns det starter å bli mye kverulante folk på forumet her. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 hehehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by fcuk Er det lov å bruke en svensk reg. bil til øvelseskjøring tro? Det er jo meget strenge regler på bruk av uenlandsk bil i norge. En sommer for noen år sia ville jeg øvelseskjøre i Sverige.. måtte på politistasjon i Sverige og ordne masse papirer og sånn. Var slett ikke sikkert det var greit heller. Ga faen til slutt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-pia Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Huff.. Slike som gir oss jenter et dårlig rykte når det kommer til kjøring.. Alle vet vel hvilke pedaler man skal bruke? Svensker... :rolleyes: Siter - 1989 Scania P113 8x4 - 1988 Volvo 740GLT 16valve x 1992 Opel Corsa 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg