volvo240_2 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Sånn da har jeg fått jobba litt i dag å siden jeg ikke blei med nerrover til sverige :P hehe Skjært å sveisa litt på bilen te fatters i dag å :P så sparkla jeg etterpå.. Har ikke fått slipa tar det i morra.... Litt bilder Så har jeg slipa mer på bilen min.... begynt litt inni dører osv Så fikk jeg tatt av listene under ruta.. Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Har heeelt glemt å oppdatere dette forumet! sorry kommer en ok stor oppdatering nå Fått slipa endel i dag å.. Men har kun 1 bilde fra slipe prossesen :P hehe Så er det 2 sprekker i gr a vinga jeg må ordne... Lime eller noe???? Litt deler jeg har fått idag :D :D :D Fikk jobba litt i dag å slipa inni dørkarmer, dør, inni koffertlokk osv... Fikk og tatt ut de 3 bakerste rutene :) Litt bilder ;) Også har jeg tattt ut taktrekket ;) Slipa litt i dag å :alc :alc :alc :alc Måtte bare gjøre noe annet en å slipe i dag å :P haha orka ikke i hele dag... Hull til 6*9 Slipe slipe slipe Fikk pakke i dag med senkesett og bilstein racing dempere til bak... Forran kommer en annen gang :) Når jeg skulle ha av den 2 meter orginale fram fjæra var ikke de fjær klemmene lange nok så måtte bare shimse te noen band som holdt det jeg allerede hadde klemt fjæra sammen med mens jeg tok av fjærklemma og satt den på litt lengere nere... funka dønn! Bilen på bakken... Blei litt lavere forran... skal få den enda 25mm lavere forran må bare sveise om fjærskåla litt ;) Litt forskjell på høyden ja! Venstre side orginale dempere og fjærer, høyre side kortere dempere og senkefjærer! blir bra Vetle :thumbup2 Bare å få rompa i gir nå å få den 25mm lavere foran nå, da blir det pent :kiss :skr Jepp skal bare få henta de koppane endag så jeg får sveisa de om... Liten update Fikk shimsa fjærene og demperene på bilen i dag... Trudde nesten bære armen på venstre sia skulle smuldre sammen mens jeg holdt på men gikk sånn ca... Bestiller nye te uka :) Blei egentlig passe stiv bak med racing dempere :P rart det der... hehe... akslingen henger i løse lufta.. litt forskjell :P Ser det er blank der (H) (litt lavere nå) Fy fader å tøff front :P haha Ny bil jeg har henta ;) 1990 240 MØE nye deler på denne eks: Bærebruer forran og bak Nytt senkesett med papirer nye foringer rundt om nytt eksos annlegg nesten nye hvite blink rundt om ikke så gammle calipere, skiver eller klosser faktisk Og møe annet snax som recaro stoler osv 1500,- Så måtte bare handle den Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Virka som du fikk mye grom deler for en billig penge der ja:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Fikk vaska av litt a delene jeg har tatt av delebilen i dag :) Bræn new :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Nice! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Kjekt me deler ja :P hehe Fikk tatt a fjær skålene på fjærbeina forran i dag fra delebilen :) Endte me at jeg starta og lage senkeskåler :P 25mm lavere forran LOVLIG Kutta den i 2 Sveisa på 3 små plater for å ha noe å starte med så jeg kan sveise på øvre del. Banka te noen plater og la inni og helsveisa rundt (Ser ikke pent ut men ekke det som er meninga er litt bearbeiding igjen ;) ) Er litt forskjell Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 tror jeg er stokk dumm jeg.hehe. men skjønner ikke ossen det funker, har du noe bedre beskrivelse? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Jeg er DÅRLIG til å forklare :P Men jeg skal sette på en i morra å teste så kan ta masse bilder? er den grei? :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Høres supert ut:) Bilder hjelper alltid:) Takk! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 LOvlig er det ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 LOvlig er det ikke! nja men du får bilen godkjent 2,5cm lavere i vognkorte så blir jo lovli på en måte... :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Det er pga at fjærene synker med årene.. Lakk de opp, og gjør alt fint, og få det til å se orginalt ut, så går det nok bra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 jaja ska slipe ned litt av sveisene og legge på noe greier der å pusse og så lakke de ;) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Fått laga senkeskål nr 2 i dag å fikk montert de med engang :P hehe (prøvemontering) Sånn var høyda når jeg kom ut i garasjen i dag... Satt på skåla jeg lagde i går.. Tegna opp på skål nr 2 Delt i 2 og sveisa på 3 støtte pinner Og når jeg var ferdig var høyda sånn Det hjelper seg men den må fortsatt lengere ned forran... (skal kjøpe racing dempere forran som er 35mm kortere en orginale som står på det hjelper vel litt det å? :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 ahh, nå skjønner jeg greia:) takk. Så ut som det hjalp en del å:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg