Temur Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Blir vel å bytte ut alle skruene og boltene på bilen, med høyglanspolerte rustfrie da også vel :D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Tror nok mye av skruene som blir tatt av blir byttet med nye ;) hehe Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Jaja da blir det nok ikke gjort noe her på lenge... Går hjemme å tusler med mulig kyssesyken (mest sansynelig) :( Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Jaja da blir det nok ikke gjort noe her på lenge... Går hjemme å tusler med mulig kyssesyken (mest sansynelig) :( huff huff! hørtes ikke bra ut! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Noko driiiiit... men men.. var ute i garasjen i dag å pusla litt.. hehe er jo ikke dø :P så slipa littegrann av skjermen men var ikke så godt og slipe gitt.. Så sorterte å la på plass allt av bolter, muttere og skiver... hehe ;) Så nå er det orden i systemet der... Tenkte jeg skulle ut i morra å pusle litt... Kommer vel med noen bilder i morra kveld ;) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Bytta også glødeplugger på bilen te fatter's... For de som ikke vet hvor glødepluggene er så er det der man ser at det er nye muttere ;) Under der ;) Og sånn går det med speil som ikke vil på bilen :P Har jo hatt tid til å sitte å suse rundt på nette i det siste.. Så har finni ut ca allt jeg trenger for å få til EL vifte på bilen :) Tegning: Så kjøper jeg en slik en på biltema eller noe (kan hende jeg lager en selv på skolen Så må jeg handle meg en termostat fra feks vw polo, golf etc... Så skal jeg se om jeg finner en el vifte fra en peugeot (husker ikke type) På jobb med kåpe som er ca like stor som radiatoren til 240 så har jeg vel ca allt jeg trenger for å bygge om :) kommer på ca 500,- for meg og skaffe alle deler, da får jeg jo kaanskje et parr hk mere OG ikke minst slipper standar volvo vifte lyden :) Og så har jeg kanskje fått handla meg 3" LMM :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 vært ute i garasjen noen timer i dag... Måtte slipe vekk all sparkel på den ene skjermen der jeg hadde sveisa igjen blink lyset så la jeg på ny sparkel og pussa litt på det men er ikke ferdig enda.. mens jeg venta på at sparkelen skulle tørke slipa jeg litt på den andre skjermen men er noe rart med sparkelen der og så lurer på om jeg bare skal slipe av allt og legge på nytt... Og mens jeg venta på at det skulle bli litt tempratur til å sparkle i garasjen tok jeg å demonterte hovedlampa og blink lampa og sota de men må sote hovedlampa litt til for å få den like mørk som blinklampa... ;) Litt nye greier :P ( loctite og de brune flaskene er noe rust fjerner) Før jeg la på sparkel igjen Ser jeg har sota lysa og sparkla på blinklys hullet på skjermen Sote litt til i hovedlampa og fikk tips om å kjøpe nye glass for å få det bedre :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244volvo Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Ser ikke galt ut dette. Sveiste igjen alle listhullene på bilen min i fjor. Var vel sånn ca akkurat 92 hull :O Pluss flere hull i kanalene og antenne hullene :) Er gøy å sveise! Lykke te videre Siter Volvo 945 B230FK 1995 Volvo 240 B230F 1988 Opel Kadett C 2.0 1977 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 92 hull?! :O hehe skal værtfall ikke sveise igjen list hulla det orker jeg ikke :P hehe Er morro å sveise når man får det til :) Takk takk :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Skjedd lite her i det siste... Rødda garasjen TOTALT her om dagen.... Og har fått handla litt mere instrumenter :P (målere) Olje temp Olje trykk Voltometer og ramma for 3 instrumenter 500,- :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Stakk ut i garasjen for noen timer siden men så måtte jeg måke taket for det lakk... (skal bytte tak til sommeren men så ikke det skulle drøppe så inn måka jeg alikavel) hehe så fikk jeg løfta turbo motoren fra den store tralla og opp på motor stativet jeg handla for en tid tilbake... :) Litt bilder værtfall Blir løfta fra tralla nå står den så flott atte på plass Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 du som er børson?! Kompis av Alexander Solvang jeg:) blir bra den bilen her da! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Nei desverre er jeg ikke børson :P hehe men er en kamerat a meg ;) Kjenner godt vangen... ;) (Vetle) jeg ;) Tja ska da bli fin ture bil detta? :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 92 hull ja,ekke lite det:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Gjort litt me motoren i dag... Tok å spraya 1 svært lag me mr muskel ovn rens og lot det godgjøre seg Så helte jeg over litt vann og vola! Blokka 97% rein kun litt inni noen kriker.. Mangler endel maling men har jo ikke noe å si for skal lakkes så :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg