Maniac Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Hei..jeg har vert borti det snåleste,jeg skulle svinge opp til der jeg bor..giret ned og der forsvant framdriften i bilen!jeg har ikke hørt eller kjent noe sluring,hakking eller vibrasjoner i girboks eller drivakslinger/knuter. jeg prøver å sette bilen i gir,spaken går helt fint men det er bare litt inngrep i 4. og 5. gir..hva har skjedd? Bilen er en a4 1.8 turbo quattro. Takker for alle relaterte svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 hvis du ikke har mtoren igang kan du høre at den skifter gir mekanisk eller ikke.... kan hande det er et stag som har hoppet av ?? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 jdet har jeg ikke fått testet enda:P skal gjøre det nå jeg så kommer det svar snart:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 kjekt ... var bare en tanke serru :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 jeg har testet nå og jeg kan høre at det skifter gir..men når jeg setter den i 2.og oppover så blir det skurring/skarring i girkassa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 eehh kan det ha noe med senking å gjøre? for jeg senket bilen natt til lørdag..senket 80/100 kan det ha noe innvirkning på noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 80/100? Hvafaen er det for et oppsett? :p Hva har du senka med? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 hehe v-maxx justerbart:P mulig å justere 120 med de:P veldig fine sett dette:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Men 80 fremme og 100 bak? Det blir jo helt feil? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 hehe ja..mente det andre veien:P 100/80 så den ble lav:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 burde ikke ha noe å si det :) hmm var litt snodig detta .. Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 ja det var veldig snodig..har aldri vært borti dette før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 er det noen som vet om noen jeg kan kontakte,for å få svar på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Kontakt audi/verksted i ditt område;) Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Når kassa mi raste kom det masse fine skrapelyder, jeg fikk flytta girspaken inn i sporet for de forskjellige girene men jeg kom hverken fremover eller bakover. Satt man den i gir og skulle kjøre gikk bare turtallet opp... Rant også en god del olje ut fra kassa :) Alltid kos! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg