Gå til innhold

Streetmeet Kr.sand lørdag 20.september kl 19.30!

Ranger emnet


turbotrondsen

Anbefalte innlegg

Ja jeg var der og 1930 med traktoren :P

turbokano var det du som kjørte rundt i den røde 4 hjulingen?

 

jepp,jeg som kjører den røde Polarisen,bare ett under jeg ikke blei stoppa i går,værre når kompisen min blei med ut å kjøre på sin senere.

hadde hatt ett lite drag gjennom tunnelen fra brannstasjonen mot oddemarka,blei tatt igjen av en purkebil som hadde stått oppå tunellen og sett oss komme fra lundsida å inn i tunellen.

hadde lagt seg på hjul,går ikke så fort med 4 hjuling på veu,virker bare mere sånn.

heiv seg forann oss midt på varoddbrua og skrudde på blålysa,han stoppa sånn halveis midt i veien,så jeg kjørte bare forbi.

han hadde uansett ikke no måling på kompisen min,så ble bare den vanlige skjenneprekenenj før han fikk kjøre videre.

etter noen runderi byen å vi skulle dra hjem,blei han stoppa igjen,skulle først til å gi han bot for trimming,men så kunne de jo ike bevise dette,dette gjelder en helt original ltz400,de var helt grønne på området atv,ikke viste de at en kan kjøre atv på klasse b,viste jo ikke hvordan du skulle speede med den da de skulle høre på lyden i den.

så da ble det inn til full Teknisk på biltilsynet.noe sier meg at det blei mange av de i går.

bare de så en bil med en litt stor felg i byen i går skulle de henn å krangle.

bare det skjer noe med ett biltreff her i byen skal de bli gretne å mugne på alt!

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Ser bra ut dette.. Skal bo i Birkenes kommune neste år, da er det greit at det skjer litt på den kanten av landet og :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår