chrizz_g Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Hei. Holder på å bygge om fra B230K til B230F i bilen til kammerat. Bruker guiden herfra. Problemet nå, er at dysene ikke vil åpne. Har gnist, men vil IKKE starte! Jævlig surt. Noen som har vært borti det før? -Christian Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Sjekka signalet fram til styring av dysene? Og sugnalene ut fra styringa? Må gjøres med diodelampe. Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Går bensinpumpa? Altså når du vrir tenninga til hakk 2, surrer det ganske mye fra bensinpumpa da? Hvis det ikke gjør det, så er det bensin-reléet som ikke fungerer :) Dette styrer både bensinpumpe og dyser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 100% riktig koblet?, hos meg hadde ledningene til dysene og andre kabler samme farge. så når jeg koblet dem etter hva som sto på første siden. åpnet ikke dysne Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Går bensinpumpa?Altså når du vrir tenninga til hakk 2, surrer det ganske mye fra bensinpumpa da? Hvis det ikke gjør det, så er det bensin-reléet som ikke fungerer :) Dette styrer både bensinpumpe og dyser. Bensinpumpa går ikke, men vi har testa med annet bensinpumperelè. Koblet feil? Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Sjekka signalet fram til styring av dysene? Og sugnalene ut fra styringa? Må gjøres med diodelampe. Har ikke sjekka det. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 100% riktig koblet?, hos meg hadde ledningene til dysene og andre kabler samme farge. så når jeg koblet dem etter hva som sto på første siden. åpnet ikke dysne Jeg har koblet slik det stod i guiden, men er ganske sikker på at det er riktig. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Det er aelvsagt ikke riktig kobla om pumpa ikke går! Noe feil i ledningsnettet ditt et eller annet sted. Bare å begynne å feilsøke. Hilsen RuZle Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Ja går ikke besninpumpa kan du glemme å få noe annet til å virke i bensinsystemet... Bare å feilsøke det da... ;-) Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Det er aelvsagt ikke riktig kobla om pumpa ikke går! Noe feil i ledningsnettet ditt et eller annet sted. Bare å begynne å feilsøke. Hilsen RuZle Det var bensinpumperelèet som var defekt vettu. ;) Vi testa med relèet fra bilen min, men alikevel funka det ikke. Så gjorde vi det samme idag, da funka det. Litt trøtte igår tror jeg. Takk uansett! ;) Ja går ikke besninpumpa kan du glemme å få noe annet til å virke i bensinsystemet... Bare å feilsøke det da... ;-) Viste seg å være pumperelèet. :) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Å si at jeg er overraska vil være å juge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg