Audi80_kenneth Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Får jo ikke noe gasserlyd med turbo da, med mindre du setter gassere før turbo. Ikke så lett å finne forgassere som er egnet til overladning heller. Vil nok bli betydelig mer effekt med med G60 motor og hjerne enn med gassere. Vanskelig å dyse de opp riktig for turbo Jeg har ikke så mye erfaring med turbo og gasser. Men har sett og hørt lyden av to STORE gassere og det vil jeg ha,:D Hørt om flere med gasser og turbo som har fått det til og funke. Må jo få det til vis man får di riktige delene, og får folk som kan det til og justere det, Trenger ikke så stort lade trykk, skal ikke ha 1000hk;)skal bare funke og holde. Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Se her ja, på tide at du har fått motorplaner i børsja også!klart du må ha turbo kenneth, ellers blir du fortsatt treigest :spin Hehe...Ja må jo gjøre noe for og holde følge med rotta di. Hører du satser stort med motoren om dagen, kan vel ikke være noe dårligere jeg;) Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Får jo ikke noe gasserlyd med turbo da, med mindre du setter gassere før turbo. Ikke så lett å finne forgassere som er egnet til overladning heller. Vil nok bli betydelig mer effekt med med G60 motor og hjerne enn med gassere. Vanskelig å dyse de opp riktig for turbo Prata med noen "eksperter" som har litt greie på detta. Dem var veldig skeptisk til gasser og turbo på en standar 1,8. Nevnte tipse ditt og dem sa det hørtes mer holbart ut og billiger løsning. Så da går jeg for Løsninga de. En G-60 motor i steden;) Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Så ikke så mye på audien, men den saaben din var skamfet! :) Lykke til med prosjektet! Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg