The-SiM Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Har i dag prøvd å skifte tennplugger på min 2.5 l V6 omega b. Men når jeg skulle prøve å komme til tennpluggen som sitter på venstre side (bilen sett bakfra) helt framme under tomgangsregulatoren (hvis jeg ikke husker helt feil...?) så var det helt umulig. Klarte ikke å komme til på noen som helst måter. Alle andre tennplugger klarte jeg å skifte. (5 av 6) Så mitt spørsmål er rett og slett om noen av dere har skiftet tennplugger før og vet åssen jeg må gå fram for å komme til på den siste tennpluggen? For meg ser det ut som jeg må demontere en hel masse...?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 bare å gå i gang med å demontere. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Bare å demontere alt som står i veien. Kan umulig være så utrolig mye jobb gi og med det er for å skifte plugger, noe som faktisk skal gjøres med jevne mellomrom... Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Bare og demontere tomgangs regulatoren. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The-SiM Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 takker og bukker! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 :) bare hyggligt og hjelpe til Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg