VolvoGeneral Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Hei. Har kjøpt meg OpEL, måtte ha en større bil når vi ble foreldre. Måtte jo ha en bakhjulstrek igjen, siden jeg solgte god vogna:P Bilen er ikke helt rein på bilde, men er det jeg hadde nå. Lurer på hvor jeg får tak i linselyktene. må bytte den ene, får blei stoppa i kontroll på russkogen i helga. så må vise bilen:( http://s190.photobucket.com/albums/z287/VolvoGeneral/?action=view¤t=opel-1.jpg http://s190.photobucket.com/albums/z287/VolvoGeneral/?action=view¤t=opel.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin90 Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Prøv www.gatebil.eu Har handlet noen ting der, hyggelig fyr og rask levering;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 ok. Noen som veit hvor jeg får tak i øyelokk å takvingen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin90 Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Øyelokk får du på den siden jeg linket til over. Takvinge er jeg usikker på;) Du kan alltids google deg frem til det du er ute etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 ok. noen som har sideruter forran til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 sote nå eller? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Nej. har sota ruter. men må vise bilen. så er vel billigere å like lett å bytte ruter enn å sende inn til soting igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg