scratch Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 hei =) lurte på om det var mulig å få litt hjelp her. jeg har nettopp fått meg bil, en golf 2 1.3i '89, og så lurte jeg litt på hva jeg kan gjøre med denne for å trimme den opp litt, og style den opp litt. har planer om nye felger i første omgang. lurte på hvor det går ann å få tak i trimmdeler og styling til denne bilen =) er ikke så lett å finne trim syns jeg, for det virker som det er en litt sjelden motortype. håper jeg kan få litt hjelp her =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Det enkleste er nok å sette i en 1.6 eller 1.8 motor, en 1.3 er vell ikke så bra utgangspunt for trimming. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 lett å finne trimdeler, men du må se etter Polo trim. Liten vits dog. Bedre å selge bilen og kjøpe en med større motor. Er du dog så heldig at du har NZ motoren (firkantet luftfilter på passasjersiden) kan du sette inn en Schrick kam og K&N filter og ha over 80 hk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 felger og max senk, så er du godt på vei :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 er ikke så lett å finne trim syns jeg, for det virker som det er en litt sjelden motortype. Ikke sjelden, men et dårlig utgangspunkt, ergo lite trim. Er jo en Berg Cup Polo på 1.3 liter med over 170 hk da.. Men da snakker vi ikke filter og potte for å si det sånn ;) Skal du bytte motor må du vel massere et motorfeste hvis jeg husker riktig.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scratch Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 lett å finne trimdeler, men du må se etter Polo trim. Liten vits dog. Bedre å selge bilen og kjøpe en med større motor. Er du dog så heldig at du har NZ motoren (firkantet luftfilter på passasjersiden) kan du sette inn en Schrick kam og K&N filter og ha over 80 hk jepp, jeg har nok NZ, motoren ;) hadde opp panseret så seint som på torsdag, og da var det luftfilter på pasasjersiden =) så er nok en NZ ja. har du noe forslag til hvor jeg kan få tak i dette a? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scratch Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 tenkte ikke jeg skulle ha så utrolig mye trim egentlig, men litt mer hester hadde ikke skada :P har 53,6 hester standard x] polo trim ja, det er nok ikke en dum ide. får man polo-trim som passer til golf a? tenker jeg skal starte med felger som styling, og så blir den nok emblemfri grill og lyktlist. vurderer å sette inn lysringer i luktene, sånn alá BMW parklys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Nå er det jo en egentlig en Polo motor som sitter der da, så ja Polo-trim passer. Men seriøst, senking og felger først :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scratch Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 hehe, okei. det var jeg ikke klar over :P ja blir nok det først ;) men noen forslag til hvor jeg kan få tak i kam og filter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Bilder da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 google er din venn knobloch-sport.de Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 mente link! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg