Yohoo Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Hei. Har en citroen bx19 gti-87 mod som jeg har tenkt å ha på åkeren. Jeg tenkte jeg skulle ha bensintanken inne i bilen, men finner ikke ut hvor bensinslangen skal settes på motoren, har aldrig hvert borti injection før. finner heller ikke ut hvor slangen(e) til den orginale bensintanken går. Noen som har noe peiling på dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Rykk tilbake til start og sett deg inn i hvor elektrisk bensinpumpe og bensinfilter sitter på denne retrobørsa fra landet med lang loff og champagne! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Bensinrørene går under bilen på høyre side. stålrør som går over i slanger foran og bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Rykk tilbake til start og sett deg inn i hvor elektrisk bensinpumpe og bensinfilter sitter på denne retrobørsa fra landet med lang loff og champagne! hehe..enkelt og greit svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg