Gå til innhold

Starter kun i nedoverbakke???

Ranger emnet


No Angel

Anbefalte innlegg

Starter bare i nedoverbakke???

Pappa har en mb 220 d,94 mod, og den har store problemer med og starte i annet enn i nedover bakke,står den på slakbakke eller i oppover bakke får man store problemer med og starte, den ruser seg bare opp også stopper den igjen, dette gjentar seg ca 4 ganger før man får start på den.

Men står den i nedover bakke er det ingen problemer, har prøvd og sette på tilbakeslagsventil på vei inn uten noe som helst nytte, er det noen der ute som har vært borti dette altfor slitsomme problemet?

Nå kommer vinteren og da tar nok battteriet fort kvelden, om vi ikke får løst detta...

 

Håper noen der uta kan hjelpe en stakkars mann i nød..

__________________

Lumma-Tuning Astra c20xe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder dette når snuten står mot bunnen av bakken? Isåfall, er det lekkasje en plass som slipper drivstoffet tilbake i tanken..Den ventilen du satt på, kan du ha satt på etter lekkasjen f.eks.. .p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vil tippe på lekkasje i dieselpumpa di.

 

Det er mitt heteste tips.

 

Hvis jeg ikke tar helt feil sitter det tilbakeslagsventil på innganen av pumpa også.(er ikke helt sikker på dette på din bil, men gjorde det på en eldre dieselbil jeg hadde ihvertfall)

 

Den kan du evt. finne hvis du får se på skjermbildet over dieselpumpa hos delelageret hos forhandler...

 

Litt skudd i blinde det her, fordi jeg ikke kjenner din motor.

Men ihvert fall noen tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår