Blanklaks Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Hei Hadde eukontroll på min passat 1998mod 1.8 4motion i dag og må bytte ett jullager bak Er det mye arbeide og må jeg ha tilgang til presse eller går det og skifte uten presse Mvh Blanklaks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 kann bruke ei stor skrutvinge er ikke helt sikker på hvordan det er med disse 4 motion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Hei Ser vel bedre hvordan det er når jeg får demontert litt Takk for svaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Trur ikke jeg hadde giddi å begynt på det der uten å ha tilgang på prese hvertfall. Lagerhuset sitter som regel rimelig godt i navet på de bila... Men ei 10T presse og ett 3/4" pipesett som hylser gjør nok susen... ;-) Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Jeg får ta av navet og se klarer jeg det ikke så får jeg ta med navet til ett bilverksted og få de til og skifte lageret blir uansett billigere en og sette inn hele bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg