Tore Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 hadde en durelyb bak på høyere siden. så byttet hjullager. men det er fortsatt en durelyd når jeg kjører rett frem og i venstresvinger. det blir helt stille da jeg svinger til høyere. men det virker som lyden ikke er like høy lenger men det er noe som durer mer enn vanig ennå! noen som har peiling? Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 hadde en durelyb bak på høyere siden. så byttet hjullager. men det er fortsatt en durelyd når jeg kjører rett frem og i venstresvinger. det blir helt stille da jeg svinger til høyere. men det virker som lyden ikke er like høy lenger men det er noe som durer mer enn vanig ennå! noen som har peiling? sjekk drivledd:) hele drivakslingen, den kan være slitt og derfor bevegelig:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 var rettåslett bare et hjullager til som gikk føyken. hvorfor bytta jeg ikke begge med engang :P Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 var rettåslett bare et hjullager til som gikk føyken. hvorfor bytta jeg ikke begge med engang :P fint at du fant ut:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Helt vanlig slitasje feil på de bila der... Bytt alltid begge sider samtidig! Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg