Gå til innhold

turteller:S

Ranger emnet


volvo140lover

Anbefalte innlegg

den andre bilen du har prøvd den på, er den 4 syl? hvis ikke så kan det være det er en knapp bakpå den som du kan vippe eller skyve til siden.. de fleste turtellere er satt opp for 4, 6 eller 8syl tror eg

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den andre bilen du har prøvd den på, er den 4 syl? hvis ikke så kan det være det er en knapp bakpå den som du kan vippe eller skyve til siden.. de fleste turtellere er satt opp for 4, 6 eller 8syl tror eg

 

jaja er klar over det, den virker mer ''riktig'' på 6, men er fremmdeles på trynet feil?:S virker som at det er coilen min? men syns det er rart? siden jeg har hatt turteller hele tiden?:S

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde en biltema turteller før som funka fint med bare to kabla eg sjøl la opp frå coilen, så sette eg seinare i en litt meir fancy der nålå spratt rundt.

Viste seg for min del å ver jordfeil.

Etter eg fiksa det fekk eg tak på en orginale tellar å ingenting e vel bedre? :)

 

hehe sant det;) nja men det spretter ikke rundt, nåla er VELDIG ustabil å kommer opp i 9-10 ved bånn gass?:S skal se på jordinga i morgen men tviler på at det er den!.. men skal prøve

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingenting å si hvor du henter + eller - fra. Men signal-ledningen skal på - polen på coil, På K-motor vil det si den tynne rød\hvite ledningen inn på coilen. Samme ledning ligger løst bak instrumentpanelet

 

er ikke bare på k, men smatlige b230 motorer(vet det er på f) men samma det, har kobla alt riktig, er bare en singnal kabel bak der å kan ikke ta feil der. men alt virker fint nå, men kan dra motoren til 9-10 tusen rpm?:S

 

 

 

btw så bor du bare 10 min unna meg, så du kan komme å se å kanskje hjelpe meg;);) hehe:D

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår