badabom Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 :???: Hei. Håper noen oppegående der ute kan gi meg noen svar på mine spørmål her nå... Jeg driver å bygger om fra 1,6cl til 1,8gti. Det jeg lurer på, er følgende: MK1 GTI har jo bare sidemontert bensinpumpe... Suger denne kraftig nok, til at jeg kan bruke min eksisterende tank med toppmontert uttak og inntak? Skal jo i teorien kunne gå bra det? Forstått det slik at disse leverer godt med bensin...? Setter pris på synspunkter her, og gjerne innspill hvis noen mener dette ikke går... Jeg lurer også på om det er overkommelig/mulig å skjøte ledningsnett over på den type kontakt jeg har. Er nemlig annen type stikkere på donorbilen min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 De fleste som bygge om til Gti pleier å bytte tanken også. Det samme gjelder ledningsnettet. Sikkert mulig å spleise det, men jeg har byttet på de tre jeg har bygd om. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg