magnusboyle Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Noen som vet hvor man finner den andre sikringsboksen i en 94modell Mondeo? Er en i motorrommet, også trodde jeg det skulle være en under instrumentpanelet, men den finner jeg ikke...! Noen som vet? Takk, Magnus Boyle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brino90 Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 det skal være en boks instrument panelet, til venstre, skal gå ann å bare trekke ut en plugg av no slag så skal du se det.. er en svart boks, er ikke så mange av den :P Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusboyle Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Hmm. Det jeg trodde også. Men det ser neimen ikke slik ut! Rare greier. haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Helt ytters mot sparkeplata ser du en sort boks. Mot midten av bilen på denne sitter en knott. Dra i knotten så kommer sikringsboksen ned Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg