Mr_No_Name Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Sitter og titter litt på 740 TIC og vurdere og handle meg det..Men ser at de aller fleste har rundet over 300 000..Hva tåler disse motorene egentelig.. Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Min hadde gått 360 når jeg solgte den.. Motorene er god, men ikke så veldig glade i høye ladetrykk.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Min hadde pasert 500 000 da eg solgte min... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo syv førr Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 min har rulla 340 den å den går som bare de den:P ikke noe klunner med den. gjør ikke noe om du kjøper en som har gått over 300 men må jo såklart se ann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg