BassGirl Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 hei... Jeg skal kjøpe et sveiseaperat, og trenger tips/hjelp til merke, pris osv.... Kan noen hjelpe meg?? Siter I'm telling you this because you don't get it. You think you get it, which is not the same as actually getting it. Get it? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Hmm hvilken type sveiseapparat hadde du tenkt deg da? mig/mag, tig eller inverter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BassGirl Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Hmm hvilken type sveiseapparat hadde du tenkt deg da? mig/mag, tig eller inverter? Hadde tenkt mig/mag.... Siter I'm telling you this because you don't get it. You think you get it, which is not the same as actually getting it. Get it? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Spørs hva du skal sveise, men det nye lille apparatet til Kemppi er fint til bil sveising, ikke masse justeringer og lett og bruke for nybegynnere, koster vel, 3-4 000 + en flaske og litt annet... Ville ha valgt å handle en "kjøpe flaske" å ikke leie om en skal bare bruke det litt... finnes vel sikket forrhandlere i larvik, hvis ikke må du kanskje til JD Sveiseservice på Kjørbekk i Skien... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BassGirl Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Spørs hva du skal sveise, men det nye lille apparatet til Kemppi er fint til bil sveising, ikke masse justeringer og lett og bruke for nybegynnere, koster vel, 3-4 000 + en flaske og litt annet... Ville ha valgt å handle en "kjøpe flaske" å ikke leie om en skal bare bruke det litt... finnes vel sikket forrhandlere i larvik, hvis ikke må du kanskje til JD Sveiseservice på Kjørbekk i Skien... okei... jeg hade tenkt til og sveise rust på bilden til faren min(siden han ikke har tid selv) og da må jeg ha et sveiseaperat, som er lett og montere, og lett og bruke... Siter I'm telling you this because you don't get it. You think you get it, which is not the same as actually getting it. Get it? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Er Euro-kobling et tema her? Jeg ville hvertfall ikke ha kjøpt et nytt apparat uten. Jeg gikk så langt så jeg konverterte mitt eldgamle Norweld Smarty til Euro for lettere tilgang til alskens slangepakker og denslags. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg