Gå til innhold

Huket i 107 i 60 sone .. - straff.?

Ranger emnet


landego1

Anbefalte innlegg

hei.

 

Veninne av meg ble tatt nå like før helga.. - ser føre seg stor bot, +++ , så hu har sagt opp internett abonement å full pakke,. tenkte jeg skulle spørre litt her om hva hun kan vente seg...

 

Følgende skjer..

målt av onkel politi med laser i fra et bekmørkt busskur til 107 km i 60 sone.

Inndragning av lappen på stedet og slikt.

Mørkt, lite traffikk, våt vegbane, ujevn veg.

 

Se kartet for hvor det skjedde..

 

KArt, sør om saltfjellet

 

Noen som kan si hva straffereaksjon en kan vente seg, sånn ca.

Ser det varierer fælt med bruk av betinget og ubetinget fengsel osv.. - er ei som har litt i overkant nerver her.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

Veninne av meg ble tatt nå like før helga.. - ser føre seg stor bot, +++ , så hu har sagt opp internett abonement å full pakke,. tenkte jeg skulle spørre litt her om hva hun kan vente seg...

 

Følgende skjer..

målt av onkel politi med laser i fra et bekmørkt busskur til 107 km i 60 sone.

Inndragning av lappen på stedet og slikt.

Mørkt, lite traffikk, våt vegbane, ujevn veg.

 

Se kartet for hvor det skjedde..

 

KArt, sør om saltfjellet

 

Noen som kan si hva straffereaksjon en kan vente seg, sånn ca.

Ser det varierer fælt med bruk av betinget og ubetinget fengsel osv.. - er ei som har litt i overkant nerver her.:)

 

Hun mister førerett for motorvogn i 12-13 mnd. Hun er 3 km unna å risikere samfunnsstraff. Ubetinget fengsel er utelukket. Etter min erfaring vil en slik overtredelse kvalifisere til et forelegg i størrelsesorden 10-15000 kroner.

 

Ta en titt på disse trådene, så kan du se selv:

http://www.bilforumet.no/juridisk/190734-s-lenge-mister-lappen.html

http://www.bilforumet.no/juridisk/187226-straffep-stand-alvorlige-hastighetsovertredelser.html

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår