bjørn vidar Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 jeg har nå montert to 6x9 og to 6 1/2'' høytalere i hattehylla..vet dette ikke er anbefalt, men hulla var allerede kutta av forrige eier og da ble det litt dumt å ikke ha noe der...har også to 4'' i dashbordet og en 12''subb i bagasjerommet men det jeg lurte på var om det hadde hvert bedere å kanskje laga en liten kasse som kan plaseres under forsetet eller lignende. eller kanskje putta de i dørene, men det som blir problemet da er at jeg ikke har noe elektrisk i dørene fra før av så det er ingen sånne gummi ''slange'' ting som går fra døra og inn i bilen, og da blir det litt vrient å få til sånn at ledningene ikke kommer i klem. men vis de skulle vært i dørene måtte det helst blitt bak, så åssen ville det blitt lydmessig?? Spørsmåla mine er da: *åssen blir lyden vis jeg flytter de to 6 1/2'' høytalerne i kasser under forsetene? *og åssen ville det vært å ha de i bakdørene?? NOEN ANBEFALINGER?? takker for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Under setet hadde jeg lagt bort og gravd ned med engang. Hvordan bil er dette ? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 jeg har nå montert to 6x9 og to 6 1/2'' høytalere i hattehylla..vet dette ikke er anbefalt, men hulla var allerede kutta av forrige eier og da ble det litt dumt å ikke ha noe derTvert imot, det er litt dumt å ha de der, når du har en subwoofer i bagasjen... ;) ...da vil du jo heller ha minst mulig hindringer for mest mulig bass inn i kupéen. Fest kun grillene over åpningene om du ikke liker synlige hull, og sett høyttalerne i dørene heller, om det er plass. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Under setet hadde jeg lagt bort og gravd ned med engang. Hvordan bil er dette ? ok. er en audi 80 1992 Tvert imot, det er litt dumt å ha de der, når du har en subwoofer i bagasjen... ;) ...da vil du jo heller ha minst mulig hindringer for mest mulig bass inn i kupéen. Fest kun grillene over åpningene om du ikke liker synlige hull, og sett høyttalerne i dørene heller, om det er plass. ok..har tenkt mest på å ha de i dørene, men blir litt mye jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Trenger ikke bli noe jobb i det hele tatt nesten ;) http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=4878530.14350&pid=3230 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Trenger ikke bli noe jobb i det hele tatt nesten ;)http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=4878530.14350&pid=3230 tusen takk...skal bestille meg de tror jeg...men forstod jeg rett? Det var 695 for begge fordørene??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Ja. Men det er altså ikke hele dørtrekket, kun den holderen til høyttaleren nede i hjørnet... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Ja. Men det er altså ikke hele dørtrekket, kun den holderen til høyttaleren nede i hjørnet... ok..takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg