kransekake Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Audi A4 96 Avant - Fikse dørhåndtak Hallo, første posten her. Tror vaieren til dørhåndtaket ved bakre høyre dør er gått av, og tenkte å fixe dette. Har sjekka i heinz boka, og skrudd å skrudd... men lurer på om dørpanelet må helt av for å komme til? Noen som har gjort dette før her ? hehe :ratatatat Edit: Dette dreier seg om å åpne døra fra innsiden, fra utsiden fungerer håndtaket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 kommer an på om det er det handtaket som er inni bilen eller utenpå døra, men uansett må du av med hele dørpanelet je, det er to skruer bak et plastdeksel i armlena der man kan holde som du og må skru ut + sveiva:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kransekake Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Er på innsiden detta ja. ja har tatt ut de to skruene oppe, tatt av sveiva, og ved greia der man holder er det også skrudd ut 2 skruer. Menneh... dette ser jeg ikke detter ut av seg selv, hvor skal jeg legge på trykk for å ta av dørpanelet, er redd jeg kommer til å knekke noe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Er på innsiden detta ja. ja har tatt ut de to skruene oppe, tatt av sveiva, og ved greia der man holder er det også skrudd ut 2 skruer. Menneh... dette ser jeg ikke detter ut av seg selv, hvor skal jeg legge på trykk for å ta av dørpanelet, er redd jeg kommer til å knekke noe :D Ta tak i handtaket og dra det rett opp!;) men pass på å ikke dra for langt, henger noen wirer og styr på panelet..! Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kransekake Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Haha! Funka perfekt! (Å dra med håndtaket oppover) Fikk noia for hvordan jeg skulle få det på igjen men gikk vel greit. Kipe er vel at vaieren satt bra på den... så må se nærmere på hvor den ender Takker for svar så langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg