smeden Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 hei min audi ble stjålet for to dager siden i bergen hetlvikåsen for to dager siden siden jeg føler at purken bare sitter på ræva når det gjelder min bil tenkte jeg kunne legge den ut her... har vært og leita selv lenge de siste to dagene uten noe resultat det værste er at jeg taper alt hvis jeg ikkje finner den i og med at jeg hadde bare ansvar og person forsikring men men.. bilen er lett og skjenne igjen den har en merkbar bulk på pasjarser siden på dørerne bak og foran den er hvit og reg nr e ne 67440 håper folket her han hjelpe meg og holde øynene åpen kansje noe finner meg hvis de gjør så kan jeg kontaktes på nr 92858370 kansje en liten symbolsk dusør hvis jeg har penger på meg er lærling så ekke noe rik takker for hjelpen bilder kommer Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikonian Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Nummer notert, skal se etter den! Kjører i og rundt hele Bergen nesten hver dag. Jævlig kjipt når sånt skjer, får håpe den kommer til rette. Lykke til! Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 takker for all den hjelp jeg kan få ja håper jeg og virkelig skulle selge den og det som va så jæveli... men men Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 da var audien funne ribba for spiller og forsterker og ett knust vindu takk for hjelpa Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inane Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Bra at du fant den igjen uten for mye skade da. Hvilken forsterker og spiller hadde du da? Så kan vi eventuelt holde ett øye åpent etter dem på nettet osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Bra at du fant den igjen uten for mye skade da. Hvilken forsterker og spiller hadde du da? Så kan vi eventuelt holde ett øye åpent etter dem på nettet osv. skulle ønske den ikkje ble funne igjen uansett om eg hadde fått penger for det eller ikkje for eg har bare tapt penger på det dr de har kjørt så svin med den at de bøyde styrestagene.. ikkje vet eg kordan de har klart det men de har no det men det va en pioner DEH-P7000UB det e det enste som har verdi forstrekerne va en ubl av gammelt merke og den andre av europris merke men takker for hjelpa.. Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg