Hordaland Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Hei Jeg lurer på om det er noen typiske feil eller svakheter med 1988mod. Audi 80 1.8 automatgear. Jeg vurderer å kjøpe en som skal være i god stand, forutenom "knirking" ved sving. Dette skal forsåvidt fikses før jeg kjøper bilen. Jeg har hørt at det er en veldig vanlig (og dyr) feil på Audis styreknuter eller noe slikt. Gjelder dette denne bilen og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Nei. Det du referer til gjelder A serien fram til ca 2000 mod Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hordaland Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Takk, det var det jeg trodde. Var å prøvekjørte bilen i går, og det er nok en drivknute her som lager spetakkel. Er det farlig eller skadelig for bilen å kjøre med dette? Ulydene kom for ca 3 mnd siden, og bilen har stått iro i de siste to mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Fort gjort å bytte :)- Vanskelig å si hvor lenge den holder. Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg