Gå til innhold

passat 4x4 99 mod vs bmw e 46 320d

Ranger emnet


vectraturbo

Anbefalte innlegg

har passat selv den så på link lenger opp, men her er ingen jeg kjenner så har e46 stv. så jeg får ikke prøvd d så derfør sporte jeg på ka deres va om de 2 bilene så jeg sporte om;) før har veldi løst på e46 blandt anna pga de går en del bere. men va kjøre mesige ting æ va litt u sikker på;) om det va verd å bytt ut passat å så kjøpe en e46;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har passat selv den så på link lenger opp, men her er ingen jeg kjenner så har e46 stv. så jeg får ikke prøvd d så derfør sporte jeg på ka deres va om de 2 bilene så jeg sporte om;) før har veldi løst på e46 blandt anna pga de går en del bere. men va kjøre mesige ting æ va litt u sikker på;) om det va verd å bytt ut passat å så kjøpe en e46;)

 

Du kan jo lese gjennom folks erfaringer i denne tråden her å danne deg en mening.

Det ultimate for deg vil allikevel være å ta kontakt med en bmw forhandler i nærheten av deg å rett å slett prøvekjøre en;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så vannvittig saklig du!!

Vedder 5 kroner å en rød ulltråd på at du aldri har prøvd bmw!

Hvorfor sitter du å sier de tingene du sier egentlig? Alle her inne ser jo at du er en person med absolutt nada peiling på hva du snakker om!

De fleste forteller om sine opplevelser på bakgrunn av å faktisk ha kjørt begge biltypene!

Jeg eier selv en volkswagen i dag og bevares det er gode biler, MEN når det kommer til kjøregleden og ikke minst kvalitetsfølelse kommer de dessverre ganske så til kort sammenlignet tilsvarende bmw.

Jeg har kjørt uttallige nyere volkswagen og bmw så jeg VET hva jeg snakker om her.

Nå er det nå også en gang slik at er du entusiast på et bestemt bilmerke så velger du selvfølgelig det no matter what!

 

 

Jeg har jobbet både som bilselger, blimekaniker og billakkerer, så jeg vet hva jeg snakker om. Vi eier også 2 bilverksteder i nermeste familie. Jeg vet akkurat hva jeg snakker om. Har også eid 4 forskjellige BMW. Kvalitet kjenner du når du kjører en god Volkswagen. Opel er forsåvidt også en bedre bil en BMW.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojo, den er grei, enig i den :)

 

men kommer ikke utenom at de er fine da, hehe :)

 

 

Trenger ikke vær noe prisforskjell der. Kanskje en 99mod, men en 00 mod er forsåvidt den samme bilen som 3bg. Den siste årsmodell av 3b, er noen hakk dyrere en 97-99 3b. Men spør jo alt etter stand på bilen. Tar du en 00mod 1,8t, eller TDI Highline, med fullt skinninteriør, (ikke noe alctrana skinn), navigasjon osv. så har du en MYE finere bil en e46. Så er passat mer utsyrt standard, en e46 er.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet både som bilselger, blimekaniker og billakkerer, så jeg vet hva jeg snakker om. Vi eier også 2 bilverksteder i nermeste familie. Jeg vet akkurat hva jeg snakker om. Har også eid 4 forskjellige BMW. Kvalitet kjenner du når du kjører en god Volkswagen. Opel er forsåvidt også en bedre bil en BMW.

 

Kan du da fortelle meg hvilke bmw`er det var?

Jeg driter i hva du har jobbet med! Hva i svarte gjør en bilselger eller billakkerer til ekspert på bil uansett merke?

Gidder ikke å sitte å diskutere mer med deg for du babler bare drit!

Har eid opler i fleng jeg også, så jeg kan virkelig ikke fatte å begripe at du sier det du sier.. Eneste opeln som er verdt å titte på må vel være lotus omegaen. Men er jo kun skallet som er opel, for alt annet i bilen er Lotus!

Er vel en grunn til at du ikke jobber lenger som bilselger vil jeg tro!

Uansett til trådstarter så vil jeg anbefale deg å rett å slett prøve en om du har muligheten til det.

Registrer deg på http://www.bimmers.no og spør der om det kan være noen i ditt nærområde som kunne tenkt seg å tatt deg med på en liten kjøretur..

Skader jo ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du da fortelle meg hvilke bmw`er det var?

Jeg driter i hva du har jobbet med! Hva i svarte gjør en bilselger eller billakkerer til ekspert på bil uansett merke?

Gidder ikke å sitte å diskutere mer med deg for du babler bare drit!

Har eid opler i fleng jeg også, så jeg kan virkelig ikke fatte å begripe at du sier det du sier.. Eneste opeln som er verdt å titte på må vel være lotus omegaen. Men er jo kun skallet som er opel, for alt annet i bilen er Lotus!

Er vel en grunn til at du ikke jobber lenger som bilselger vil jeg tro!

Uansett til trådstarter så vil jeg anbefale deg å rett å slett prøve en om du har muligheten til det.

Registrer deg på http://www.bimmers.no og spør der om det kan være noen i ditt nærområde som kunne tenkt seg å tatt deg med på en liten kjøretur..

Skader jo ikke;)

 

Prøvetur?????? Trenger ikke prøvetur jeg. Vet meeeget godt hvordan en e46 er og kjøre. Hehe. Kan ikke måle seg med passat. Eneste bil jeg har prøvd som er bedre, i samme årsklasse er Mercedes E og S klasse. Tror jeg har kjørt de fleste "vanlige" bilmerker som fins, og ikke bare rundt "bygget", men lange kjøreturer. Større Citroen er og meget gode og kjøre, men da er ikke kvlaiteten på topp.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvetur?????? Trenger ikke prøvetur jeg. Vet meeeget godt hvordan en e46 er og kjøre. Hehe. Kan ikke måle seg med passat. Eneste bil jeg har prøvd som er bedre, i samme årsklasse er Mercedes E og S klasse. Tror jeg har kjørt de fleste "vanlige" bilmerker som fins, og ikke bare rundt "bygget", men lange kjøreturer. Større Citroen er og meget gode og kjøre, men da er ikke kvlaiteten på topp.

 

har nå kjørt begge bilene... ble skuffet over passat.... -02 mod

1,9tdi

 

bmw e46 330 kompressor... kjempebil, tror faktisk det er den beste bilen jeg har kjørt.. ( nå har jeg ikke kjørt SÅÅÅ mange da men )

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvetur?????? Trenger ikke prøvetur jeg. Vet meeeget godt hvordan en e46 er og kjøre. Hehe. Kan ikke måle seg med passat. Eneste bil jeg har prøvd som er bedre, i samme årsklasse er Mercedes E og S klasse. Tror jeg har kjørt de fleste "vanlige" bilmerker som fins, og ikke bare rundt "bygget", men lange kjøreturer. Større Citroen er og meget gode og kjøre, men da er ikke kvlaiteten på topp.

 

Ehhh les gjennom hva jeg skrev da..

Anbefalte trådstarteren om å ta seg en tur, ikke deg!

Vel gratulerer til deg for å ha kjørt lengre turer enn rundt "bygget" som du sier.. Du er flink:)

Du sier du vet meeeget godt hvordan en E46 er å kjøre?? Kan du fortelle i detalj til meg hvordan du opplevde bilen og hva som gjør den til en sånn dårlig bil som du mener den er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh les gjennom hva jeg skrev da..

Anbefalte trådstarteren om å ta seg en tur, ikke deg!

Vel gratulerer til deg for å ha kjørt lengre turer enn rundt "bygget" som du sier.. Du er flink:)

Du sier du vet meeeget godt hvordan en E46 er å kjøre?? Kan du fortelle i detalj til meg hvordan du opplevde bilen og hva som gjør den til en sånn dårlig bil som du mener den er?

 

 

Sier ikke den er dårlig, men ikke bedre en passat. Det er det ingenting du kan gjøre fra eller til med.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men anyways crybabies, Passat er nå etter min mening billigbil i forhold. Nye Passat har ikke råd til to ryggelys engang :D

 

VAG generelt er kjedelig for tida, bortsett fra den nye Sciroccoen som er et friskt pust.

 

Jeg kan ikke nevne nok hvor mye jeg irriterer meg over singel tåke/ryggelys-japseløsningen på nye Passat, bortsett fra det bærer bilen et tøft preg! OMG :P Kall meg pirkete, men hallo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optus:

Passat er en drital bil å kjøre.

Det gjelder fra 1988-2008.

Har kjørt alle karosserityper med de fleste motorene.

Når man begynner å kjøre de bila skikkelig hardt, så understyrer de og fronten begy7nner å hoppe og sprette alle veier når man kjører virkelig fort gjennom krappe svinger.

 

BMW`n er vel den som er mest kjørevillig og e46 er en god, men litt anonym kjørebil.

Kan få litt overaskelser når man tøyer grensene på vått underlag.

 

Jeg for min del ville ikke kjøpt noen av dem.

Liker ikke passat og har en BMW med motorhavari akkurat nå.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår