Espenbra Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Hei! Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan få tak i dumpventil til golf gt? Foreg motorsport?? Den hører man ikke?? eller?? tusen takk til alle som hjelper til:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Forge Motorsport selger ingen dumpventil til golf tsi (gt) De selger en spacer til original resirkventil. Hvis du ikke hører den, så bør du kjøpe deg høreapparat, eller en 200sx. Dumpventil får du ikke til denne motoren. Åpent filter kombinert med forge spacer bråker mer enn nok til at folk snur seg. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 jo går å skaffe dump til disse.. leste på en tråd her en plass.. se litt på forumet eller google it.. vet det fins en løsning.. mn er vel bare 1 eller 2 firma som selger disse dumpventilkittene enda.. kommer sikkrt flere:P lykke til... mn uansett.. kommer litt mere lyd med åpent filter da:P vrom vrom Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenbra Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 hva faen a!! synes ikke den er høy i det hele tatt jeg,bare sett filmer på youtube da.. har du hørt den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg