knixen Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 skulle akkurat til å si at du måtte sote baklyktene dine:D det trengte du ikke ;) ferdig montert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 bakfanger montert ekstralysene boltet fast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 en liten test tur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 sinnsvakt, har ikke ord for hvor grom runnærn har blitt. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 sinnsvakt, har ikke ord for hvor grom runnærn har blitt. takker!!! den får diesel nok!!! :wank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cat0 Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Herre, så brutalt tøft stuk! Her har du gjort ALT rett i min bok, iallefall. En fryd å følge med på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Herre, så brutalt tøft stuk! Her har du gjort ALT rett i min bok, iallefall. En fryd å følge med på! takker!!! Den ser faktisk mye tøffere ut i virkeligheten også!!! Begynner i morgen med å bygge om til portalakslene, så kommer endel bilder denne uken! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 ny dekkene kom til slutt... Felger også (som jeg ikke tok bilde av) et lite prøvebilde... Mot de gamle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Fyyyy faen for en bakkeklaring!:roll: Sinnsykt rått!;) Stå på!:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Hvor mye koster 4 dekk med den dimensjonen (De nye dekkene)?:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Hvor mye koster 4 dekk med den dimensjonen (De nye dekkene)?:op: ca 5000kr stk... pluss felger og frakt... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 ca 5000kr stk... pluss felger og frakt... :( Såpass! :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Herre for en rå bil!! :D Dette hadde vært noe å eid det! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Herre for en rå bil!! :D Dette hadde vært noe å eid det! he he, alt er jo til salgs... tror neppe jeg ville klart å kvittet meg med denne, eller fått nok penger til at jeg hadde solgt... Takk!!! :) montert nye aksler i dag! fjernet de gamle sveiser fast fester til fjærene najs sveis... bakaksel på plass foraksel på plass hviler på fjærene igjen... med 31" dekk, nesten baja-stuk... mer å gjøre for å si det sånn!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 bare kjedelige oppdateringer nå en periode... fremre mellomaksel koblet opp bremser tilpasset og koblet opp Håper å få gjort endel i dag... Målet er 4wd og styring. Ikke sikkert noen av delene går... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg