Gå til innhold

Dama leiter etter en film...

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det plager oss ikke nevneverdig' date=' vi drikker mindre, har høyere utdannelse, inntekt og dusjer hver dag. Som en bonus flytter det som er av bra damer, om slikt finnes i nord; sørover. Hva kan det skyldes ? : P[/quote']

 

Drikker mindre fordi dere ikke er vikinger, yargh.

 

Høyere utdannelse? Om man ser på prosenten av innbyggerne så vil jeg nok ikke si det.. :)

 

Høyere inntekt går også under det samme som jeg nettopp skrev. For meg gjør det ingenting at man ikke må betale 2 mill for en liten leilighet i sentrum her.

 

Dusjer hver dag gjør vi vel oftere her nord enn i sør, der dere har en haug med skittne mennesker liggende overalt på gata..

 

Bra damer har vi så mye av at vi _må_ sende noen sørover for at vi ikke skal slite oss ut.

 

 

Men jeg liker sørlandet jeg.

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker mindre fordi dere ikke er vikinger, yargh.

 

Høyere utdannelse? Om man ser på prosenten av innbyggerne så vil jeg nok ikke si det.. :)

 

Høyere inntekt går også under det samme som jeg nettopp skrev. For meg gjør det ingenting at man ikke må betale 2 mill for en liten leilighet i sentrum her.

 

Dusjer hver dag gjør vi vel oftere her nord enn i sør, der dere har en haug med skittne mennesker liggende overalt på gata..

 

Bra damer har vi så mye av at vi _må_ sende noen sørover for at vi ikke skal slite oss ut.

 

 

Men jeg liker sørlandet jeg.

 

 

Eyy, jeg som trodde vi var på sporet av en tildels sarkastisk sanhetstime nå :P

 

http://www.støtapå.nu

våga vägra mainstream!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo hyggelig og ha studielån som ikke er nedbetalt før man er 40. eeeh næi,

og ha 600 000 i året som kokk er morro det:)

 

Ekke noe stress med studielån på 300 000kr, faktisk er det det gunstigste lånet man kan få. Enten det være seg til studier, bil bolig eller annet. Noe av det smarteste du gjør er å ikke betale ned studielånet. Ta det med deg til graven!

 

Å ha 600 000kr i lønn i året ved å jobbe fra 8-16 uten overtid er morro det. Prøv å kokkelere til det du.

 

Forøvrig bryr jeg meg midt i asle hvor du bor, hva du tjener, hvor ofte du dusjer, når du debuterer eller hvilken kuk du liker.

Men ikke kom her og rakk ned på noen som er annerledes enn deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår