Sulliken Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Det var en ide jeg fikk..Å ha super finmasket myggnett, mye finere enn det de selger på biltema og bruke det som lakktelt, kanskje med ordentlig tak. og presenning som underlag. Så ville det fungere for sommerlakkering? Var for å slippe støv, insekter og få bedre ventilering enn inne i et telt eller garasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Du slipper ikke støv da. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Erik Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 ja................................................................................ ikke akkurat!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulliken Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Jeg har lakkert litt utendørs og det eneste problemet har vært insekter, ikke støv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Da har du vært heldig, ellers så har du rett og slett ikke sett det, for støv er et problem ja... Men interessant tanke da, må jeg si. Dersom du ikke har problem med støvet, prøv da vel... kanskje blir du fornøyd... :). Har lakkert i åpen garasje jeg også, og vært fornøyd selv om det kom litt støv i lakken... spørs bare hvor nøye du er :) Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulliken Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Målet blir jo å ha en form for ventilasjon samtidig som det er billig og blir lite støv. Det blir jo ikke ventilasjon i en helt kompakt plastboks av byggeplast i en garasje. i en normal lakkboks er det vel 4 ganger i minuttet lufta skiftes ut. Det er vel en grunn til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Funker nokk dårlig å lakkere ut om du skal ha det onklig gjort! støv er et stort problem! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg