jossi^ Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Som nybakt eier sitter man jo alltid med noen spørsmål, som sikkert andre har svar på :) Bilen min (04' A4) har avtagbart hengerfeste. Forrige eier kjørte visst rundt med dette påmontert hele tida, men det er jo ikke veldig vakker bak der, så jeg tenkte jeg skulle ta det av. Problemet er bare at jeg ikke får det av! Dette fordi det skal låses opp med en nøkkel, men jeg får ikke den vanlige nøkkelen til å passe der, så spørsmålet jeg stiller meg(og nå dere..) er om det er en egen nøkkel til hengerfestet? Siter 2004 Audi A4 1,9tdi quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA4TQ_2003 Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Som nybakt eier sitter man jo alltid med noen spørsmål, som sikkert andre har svar på :) Bilen min (04' A4) har avtagbart hengerfeste. Forrige eier kjørte visst rundt med dette påmontert hele tida, men det er jo ikke veldig vakker bak der, så jeg tenkte jeg skulle ta det av. Problemet er bare at jeg ikke får det av! Dette fordi det skal låses opp med en nøkkel, men jeg får ikke den vanlige nøkkelen til å passe der, så spørsmålet jeg stiller meg(og nå dere..) er om det er en egen nøkkel til hengerfestet? Ja det er en nøkkel som er mye mindre om jeg ikke tar feil. Ta kontakt med forhandler. Siter ____________________________ 2003 Audi A4 1,8 TQS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Som nybakt eier sitter man jo alltid med noen spørsmål, som sikkert andre har svar på :) Bilen min (04' A4) har avtagbart hengerfeste. Forrige eier kjørte visst rundt med dette påmontert hele tida, men det er jo ikke veldig vakker bak der, så jeg tenkte jeg skulle ta det av. Problemet er bare at jeg ikke får det av! Dette fordi det skal låses opp med en nøkkel, men jeg får ikke den vanlige nøkkelen til å passe der, så spørsmålet jeg stiller meg(og nå dere..) er om det er en egen nøkkel til hengerfestet? er en veldig mye mindre nøkkel, den ligger nok baki med reservehjulet:) jeg har to nøkler vet jeg, så du må sjekke nedi der, liten kort sak, med svart plastgrep:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossi^ Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 okai :) da satser vi på at den ligger bak i reservehjulsbrønnen, sjekker i mårra :) Siter 2004 Audi A4 1,9tdi quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Det er to nøkler som leveres ut sammen med bilens to nøkler, de er ca på størrelse med middels store hengelåsnøkler. Kan jo ligge hvorsomhelst i bilen forøvrig, men Audi har vel med en rundt rød topp på nøkkelen? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossi^ Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Okai. Har snakket med forrige eier nå, han hadde kjørt med dette på i de 4 årene, og hadde ikke tenkt på at det var egne nøkler til dette, men han kom på det når jeg spurte han om det. Skulle hjem å finne de når han kom hjem fra ferie :) Siter 2004 Audi A4 1,9tdi quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg