Våtter Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Er det nokon som har erfaring med "Esab sperre" på 242? Lurer på korleis bilen oppfører seg etter den er sveisa? Siter Its better to be dead and cool, than alive and uncool. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Er det nokon som har erfaring med "Esab sperre" på 242?Lurer på korleis bilen oppfører seg etter den er sveisa? prøv å søk litt duu.. tror du finner en del tråder om dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_power_ Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 det er gromt:) ligger breit overalt vettu, blir stiv, dekkene slites en del og foringer går litt fortere, og blir litt tråkk og svingemed, men helt kurrant og kjøre med:P bare sveis den bra så en slipper og sveise på nytt, Siter ford granada 2,8i. *solgt*,ford escort*solgt* volvo 240 90mod *solgt* volvo 740turbo*solgt* volvo 240tic lekebilen:)volvo91mod*skrot* Pajero90 kort 2,5tdi bruksbil tigger alu/syrefast/svartstål pm om det er no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Sveisa sperre er det beste som finns på en sladdebil, det værste som finns på en hverdagsbil. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Jeg ville nå kanskje vurdert ''kempi'' sperre da esab er litt oppbrukt! Moha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Jeg har kjørt med migatronic sperre. Fungerte helt greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Eller kjøp en TrueTrack eller lignende :) Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Funker til det man bruker det til, nemlig å sladde. Går helt greit å bruke den som bruksbil alikevel. Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Bor du ikke langt unna jessheim kan jeg skaffe deg en RDL sperre billig! den holder mål Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 RDL sperra funker feett! ;D har testet gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Pass på at du sveiser den esab-sperra så den kun er 60% da,så den ikke røkker sånn når man skal rygge/svinge hardt og rolig. Mulig 75% på Kemppi...:doh Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 den går aldri ut på dato Jon Arne! =) haha Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Har enda hittil ikke fått rasa en eneste diff jeg har sveisa for folk.. nærmer seg vel bortimot 20biler nå:)! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Skal ikke så mye til å skru opp strømmen på full fres og en del tråd, pluss noen muttere evt bolter og litt diverse inni diffen da... Smelte sammen hele greia så skal det mye til før den ryker. Men til trådstarter: kammerat mistet skilter pga sveisa sperre. Polti lå etter han og hørte at det kråsa når han svingte. Skiltene blei tatt på stedet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 ruzzle. der tar du helt feil... Muter og bolter?!.. er det for no amatørmessig drit. er ikke bare å skru opp strømmen nei.. Det viktigste punktet er jo nettop første larva du setter i bånn! Jo bedre den sitter punkta med 2 tenner desto mer holdbar blir sveisen! om du nå bare fyller på deretter så blir det bra! Bare amatører som fyller diffa sine med dritt! Deretter må diffen tømmes og renses HELT! og fylle å ny olje. skal dette være holdbart bytter du diff olja etter noen mnd STarte pent innerst! og jobbe seg utover! Det er kun de 4 hjørnene som skal sveises! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.