lassjo Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Nå har sentrallåsen slutta å fungere. skjekka sikringene men ingenting der? Er en summe lyd på bensin lokk låsen når jeg vrir rund nøkkelen. Noen som vet hva som er galt? Trodde slike sentrallåser var "evige" Den slutta og fungere etter oljeservicen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Nå har sentrallåsen slutta å fungere. skjekka sikringene men ingenting der?Er en summe lyd på bensin lokk låsen når jeg vrir rund nøkkelen. Noen som vet hva som er galt? Trodde slike sentrallåser var "evige" Den slutta og fungere etter oljeservicen! få sjekket opp vakuumpumpa:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassjo Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 hvor sitter den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roy2000 Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 hvor sitter den da? Tar jeg ikke så mye feil, ligger den vel under baksetet? Mvh Siter A4 1,8TQ {Sølve} -{Audi_Roy}- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassjo Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 ok. takker for svar, skal ta en titt i morgen å undersøke saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 trodde den lå bak til høyre jeg:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Bak til høyre ja;) Må ta ut den "kurven" på høyre side;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*euroboy* Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 VAGCOM vil gi deg svaret umiddelbart. Siter 1998 Audi A4 1.9 TDi Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Ikke alle som har det da;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durmarts Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 trodde den lå bak til høyre jeg:) Den satt helt bakerst til høyre under baklyset på en 1995 A4 sedan jeg hadde for en del år siden hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 hadde en how-to på den pumpa en gang, skal se om jeg finner den igjen;) EDIT: Fant den! http://www.audiworld.com/tech/elec131.shtml Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rødaudi Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 okei, men hva gjør man etter at man har finni vakuumpumpa? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Bytter den hvis den er fucka :P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rødaudi Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 okei ;) hvor får jeg kjøpt en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 møller, ebay, høgger'n... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg