olemarius Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 golf 5 ? er jo snakk om en golf fra '76 her ?? off topic ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutoo Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 he he :) :) -blir kanskje litt off topic.. men det henger kanskje litt i hop og når fatter kjører golf 1 og jeg golf 5 - førs1 og sist liksom.. :) -desuten liker jeg ikke at noen disser golfen min ... :P Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Plutoo he he :) :) -blir kanskje litt off topic.. men det henger kanskje litt i hop og når fatter kjører golf 1 og jeg golf 5 - førs1 og sist liksom.. :) -desuten liker jeg ikke at noen disser golfen min ... :P Grattis med Golf V, du må poste litt info i Golf V forumet om hvilken modell du har bestillt, utstyr, farge osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutoo Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 joda.. har posta det i golf v forumet for noen dager siden.. Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by Plutoo joda.. har posta det i golf v forumet for noen dager siden.. Tar kraftig selvkritikk!!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg