bjørn vidar Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 jeg kjøpte en billig forsterker av en kompis...det som er problemet er at når jeg kobler denne til så konker den ut hver gang det kommer et punch fra bassen... når den andre forsterkeren er kobla til så funker det fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Hvor lang er en hyssingstump?? Hvis du hadde giddi å sagt HVILKEN forsterker, og HVILKE suber du har koblet på den, samt HVORDAN du har koblet, så blir det sååååååå mye lettere å hjelpe deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 sorry. en en gammel versjon av biltama forsterkeren.. 4kanaler på 1000w og en biltema subb på 200w. Åssen skal jeg forklare åssen jeg har kobla det?? har kabel fra batteriet til b+ på forsterkeren.. jording til gnd..og remote til rem på forsterkern. men nå når jeg kobla tilbake til den andre forsterkern var lyden der fortsatt..men er bare såvidt du hører den når bilen er på..og bare når du spiller på vol. 1-2 ..skrur du opp til f.eks 5så hører du det ikke lengere. takker fo svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg