Michalsen Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 holder på og skal skifte eksos til min audi a4TQ avant. noen tips til hva jeg skal gjøre? linker til sider som selger ferdig efektanlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Simons, Supersprint og Ferrita f.eks. Søk så finner du mange tråder om eksos Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 holder på og skal skifte eksos til min audi a4TQ avant. noen tips til hva jeg skal gjøre? linker til sider som selger ferdig efektanlegg? svensen eksos, der bygger de hele greia, og fine å prute med:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michalsen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 svensen eksos, der bygger de hele greia, og fine å prute med:) nice.. menne har du en nett adresse ?;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Eksosanlegget her er jo såpass simpelt at du fint kan lage det selv hvis du kan sveise og ikke har 10 tommmeltotter midt i håndflata. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg