eltopee Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Tja har da endelig kjøpt min først bil,det ble en strøken VW Passat GT g60 STV syncro! Henta den i går og idag har jeg polert den og det ble ganske bra.. framskjermen er i en annen farge pluss at den er slitt, men det skal jeg prøve å få gjort no med.. blir sikkert no styling ogsånt etterhvert tenker jeg :) hva synes dere? Siter Volkswagen Passat GT g60 syncro - 91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 ser ut som en grei førstebil,sikkert fint drag i den å? skulle også egentlig hatt passat 35i stasjonsvogn først. Langt er den rullet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eltopee Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 hehe jada fornøyd med den, bra drag i den for å si det sånn :) den har gått 240km, men forige eier bytta alle de viktigste slitedelene ogsånt, tror det var kostnader til 50 tusen på merke verskted samt overhalt Gladern Siter Volkswagen Passat GT g60 syncro - 91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 har du planer om å bygge anlegg? god nokk plass hvertfall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eltopee Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Har begynt smått med å sette 1 en høytaler i hver fram dør + 2 større diskanter bak i bilen, kommer vell bass etterhvert :) Siter Volkswagen Passat GT g60 syncro - 91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg