Gå til innhold

mamolv`s 73 mod 145....Bygges om til B230E med 5 tr:girkasse

Ranger emnet


mamolv

Anbefalte innlegg

på tide å starte en tråd om mitt eget bygg av en 145..

det er en 73 mod..lettere ombygd...BYGGES NÅ OM TIL SKRÅSTILT MOTOR.lar bildene tale for seg.

delevan243.jpg

http:// http://s284.photobucket.com/albums/ll13/mamolv/?action=view&current=delevan250.jpg

 

?action=view&current=delevan247.jpg

 

?action=view&current=delevan249.jpg

 

http:// http://s284.photobucket.com/albums/ll13/mamolv/?action=view&current=delevan248.jpg

 

?action=view&current=delevan251.jpg

 

?action=view&current=delevan246.jpg

 

?action=view&current=delevan245.jpg

 

?action=view&current=delevan244.jpg

 

?action=view&current=delevan243.jpg

Endret av mamolv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så lite? Trudde den var senka mer. Du burde skaffe deg den fangeren som det er hel gummi på og skiltene er festet i bøyler under. Får bilen til og se lavere ut.

 

har vært inne på tanken, men den ser "nyere" ut med denne originale fangeren.blir nok å beholde den tror jeg.blir r-sport spoiler på den straks også.da blir den jo enda lavere i fronten også..muligens for lav også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da bilen ble innkjøpt fra et liv i østre toten i november 07, var den original og like høy som en 4wd pick-up.har gjort endel med den siden da.har montert frontlykter med angeleyes og klarglass, hvitblinkerser foran, fjernstyrt sent.lås, midtkonsoll fra 740, 740 framstoler, 240 dash, 240 dører, senkesett, shelby slotmage felger og stjernehimmel på den...

alt er reversibelt..har hvitblinkerser for skjermene også liggende som skal på.og hvitblinkerser bak blir det etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helrøde baklykter er tøft på lang og førr! Det er greit med 240 dører og det er sikrere, men ha på de blanke sidelistene. Det gjlder hele bilen. Hater 140 serie som ikke ser orginal ut utvendig!

 

bilen blir enten rød eller sølvfarget, så hadde passet med helrøde baklykter egentlig ja.men må nok skuffe deg med de listene, de originale var dårlige og har sort listverk fra 240 liggende og de blir påsatt.syns egentlig de er fine på 140 også da.men time will show.vil ikke ha chromepå bilen, men kanskje en chromstripe langs bilen har gjort seg en gang i tiden.

var faktisk stålrør/bjelker i de originale dørene også.men det var også de helvetes utette trekantrutene også...:volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo dritøffe! hehe

 

chromelistene ja..?men svartlistene ser myyyye nyere ut.og det er formålet mitt.blir å skifte pakninger rundt de store sidevinduene fra 240,forsåvidt vinduene også så de blir tonete som resten av vinduene.skifter frontrute på onsdag.blir den rute fra 240 92-93 mod som er litt større og har en svart, smal gummiliste rundt.blir endel nyere utseende bare av det også.lakkerer sort matt rundt vinduene på sidene også som 240n har.

smaken er som baken.....den ER delt...og gudskjelov for det..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

ikke vært så mye oppdateringer i tråden nå, men har skjedd litt her..fått tak i el.vindusheiser for framdører nå som skal monteres.muligens jeg har fått tak i el.speil fra en bmw E23.den gamle 7-serien som hadde chrome speil.

ellers er mye gjort med bilen i det siste.bla.a. montert inn dashbord fra 84mod 240 med wire-speedometer og modifisert stjernehimmelen.

skal forsøke å legge inn bilder da jeg har lagt dem inn på dataen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
ikke vært så mye oppdateringer i tråden nå, men har skjedd litt her..fått tak i el.vindusheiser for framdører nå som skal monteres.muligens jeg har fått tak i el.speil fra en bmw E23.den gamle 7-serien som hadde chrome speil.

ellers er mye gjort med bilen i det siste.bla.a. montert inn dashbord fra 84mod 240 med wire-speedometer og modifisert stjernehimmelen.

skal forsøke å legge inn bilder da jeg har lagt dem inn på dataen.

 

Håper ikke du har tengt å montere chrome speil :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår