cd-marker Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Jeg har kjøpt meg en Mp3 spiller i fra biltema, har tenkt å kjøpe meg en forsterker og subwofer. Vet omtrent hvordan jeg skal koble dette, men vet ikke hvordan det skal kobles for at forsterkeren ikke trekker strøm uten at jeg bruker den. Har hørt snakk om styrestrøm, en liten ledning fra spilleren til forsterkeren..Den skal gå fra remote på spilleren, men jeg kan ikke se at jeg har noe slikt uttak der. Noen som kan hjelpe meg? bak p¨å spilleren er det to isoplugger som jeg bruker nå og 2 stk hvite plugger og 2 stk røde plugger som ikke er i bruk... I manualen står det for innkobling av yttre sluttrin. Merket høyre/venstre bak, h/v foran... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Er det ikke en liten blå ledning bak der?? Ellers så kan du finne en eller annen ledning i bilen din som det er strøm i når du starter bilen, eller slår på tenning, og som det ikke er strøm i når du har stoppet bilen. Bruk prøvelampe eller noe voltmeter eller noe lignende Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Hmmmm Remote kabelen er blå men man kjøper jo ikke bilstereo fra biltema da, da ber man om problemer... hvor mye betalte du for den spilleren din da? Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cd-marker Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 den kostet 1998.- Hva mener du med problemer? Denne spilleren er mye bedre enn clairon spilleren som satt der før. Lydbildet ble mye klarere og sterkere uten å bytte høytalere og koble på forsterker. Vet du hva beste av alt er? Den ser dyr ut, spiller som en dyrere og det står ikke Biltema på den. http://www.biltema.no/products/productimage.asp?iItemId=42043 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Blandt alle ledningene som går til ISO-pluggen skal det være en blå(og hvit?) ledning merket REM. koble den til REM på forsterker, eller bruk tipset til sirsnare. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cd-marker Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Ok, det er en blå greie der, skal jeg bare koble på en ledning rett fra denne og til forsterkeren? Det er også en rosa, merket Dimmer, hva er den til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cd-marker Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by cd-marker Ok, det er en blå greie der, skal jeg bare koble på en ledning rett fra denne og til forsterkeren? Det er også en rosa, merket Dimmer, hva er den til? jeg glemte å spørre om alle forsterkere har en inngang for styrestrøm, så på noen forsterkere på nettet som det så ut som at det ikke var noe slikt på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 jo,alle forsterkere har en styrestrøm inngang, for ellers vet jo aldri forsterker`n når den skal starte. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ridivan Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 vis ikke du finner den remote kabel greia... kan du jo alltids koble til antenne kabel greia bak på cd spillrn.. den gjør samme nytten.. skrur seg av å på ettersom spillern er av eller på... eneste remote kabelen gjør er å sende litt volt til sterkern slik at den skal skru seg på tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg