Gå til innhold

fotoboks i rælingstunnelen

Ranger emnet


stiffmast

Anbefalte innlegg

hei.

 

Jeg lurer på om det er kommet fotoboks i rælingstunnelen? hørt rykter om at det er kommet i den tunnelen som går mot lillestrøm, er den opprativ?

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei fotoboksen står i enden av 80sona i bånn av tunnelen!

 

kanskje like greit så mange tallentløse idioter som ikke klarer å stoppe på de siste 200m før de ender i vannent:)

 

du snakker vel av egen erfaring du sexy;)

 

åssen gikk det på treffet i jessheim? hørte noe rykter om en skyline som parkerte deg rimelig greit.. hehe

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen fotobokser mot lørenskog?

 

Mvh

Stian

 

nei fotoboksen står i enden av 80sona i bånn av tunnelen!

 

kanskje like greit så mange tallentløse idioter som ikke klarer å stoppe på de siste 200m før de ender i vannent:)

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen mot lørenskog nei. de fotoboksene kom forrige fredag men tror ikke de er opprativ ennda. kjører der flere ganger daglig.

2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ting jeg synes er morro oppigjennom den tunnelen;

 

Kl er 07 om morran og jeg kjører rolig oppover pga kald motor osv. Trur ikke du at 99% andre freser avgårde? Kvite røyken pelmer ut av eksosen, menmen;)

 

back to topic:

 

Edit:

Der er skilting rett før du kjører i tunellen mot lillestrøm.

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du snakker vel av egen erfaring du sexy;)

 

åssen gikk det på treffet i jessheim? hørte noe rykter om en skyline som parkerte deg rimelig greit.. hehe

 

Erre du snakker om'a din tilbakestående bondeknøl!?

 

Først og fremst er det ikke jeg den som liker å hoppe over 50cm høye betongkanter som er støpt fast til rundkjøringer i enden av rælingstunnelen..

 

for det andre.. skyline?.. Vet ikke helt hvem som parkerte hvem jeg?.. Kjørte vi noen gang noe sammen?.. Den skylinen klarte så vidt å sleppe hjula fra betongen i 1 gir... Det var snakk om pirriser på plassen! Spør lars selv.. tror du skal presse kontaktene dine for litt mere info før du uttaler deg jeg frøken

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ting jeg synes er morro oppigjennom den tunnelen;

 

Kl er 07 om morran og jeg kjører rolig oppover pga kald motor osv. Trur ikke du at 99% andre freser avgårde? Kvite røyken pelmer ut av eksosen, menmen;)

 

back to topic:

 

Edit:

Der er skilting rett før du kjører i tunellen mot lillestrøm.

 

er du VIRKELIG overrasket over det, at folk kjører bånn kuse på kald motor?

 

90% av sauene i Norge skulle aldri hatt lappen, ikke kan dem sladde/rette opp, ikke kjøre fort der det er mulig og kjører grisefort over fartsdumper så dem hopper en halv meter opp i lufta på, ikke veit dem at kaldrasing ødelegger motor.

 

det om irriterer meg mest er saueballer som ligger i 68-70 i 80 på tørr og varm asfalt, lager kø for så akselere når to-felten begynner og drar opp i nesten 100 så folk sliter med å komme forbi pga kø i høgre kjørefelt, i enden av den legger dem seg tilbake i 70kmt.

hvor har dem dette i fra?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At majoriteten av bilførere ikke slædder eller kjører overdrevent fort har jeg egentlig ingen problemer med...

Enig med deg på siste punkt, hvorfor skal man absolutt dra på langt over grensa så folk ikke får kjørt forbi på 4-felts og så bremse til langt under fartsgrensa der det er to-felts igjen?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår