Oshim Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Nå har jeg endelig fått fingern og begynte og ribbe delebilen for det som er verdt og ta vare på. Eneste jeg forbanner meg over er att jeg ikke finner de siste skruene/klipsene som sitter innerst ved ruta eller no.. Det er snakk om pre-80 dash eller den gamle gamle typen.. må jo hore ett bilde av delebilen før den forsvinner til hoggern også da:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Ville sjekket i vannkassa, kan hende det sitter noen der, slik er det på polo mk2 iallfall.. Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Om dette er en 77 eller nyere er det bare en skrue på midten og resten er bare mothaker som er presset inn i festehull under frontruta (dersom det bare henger der). Det eneste som skal til er et litt bestemt rykk, så sitter du med dashen i fanget. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 De er jo skrudd i underkant av dashbordet helt oppunder A-stolpen er de ikke? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Det stemmer, men jeg regna med at han hadde løsna disse allerede. De står jo nesten midt i glaninga;). Edit: Var nå nede i ressursbilsenteret mitt og titta på noen urdasher jeg har på lager. På 75 og 77-dashene jeg har er det kun fire festeskruer i siden. Resten er mothaker som er presset inn i fester under frontruta. På en 80-dash jeg har er det i tillegg også en enkel skrue på midten (festa umiddelbart under frontrutepakninga). Husk også på å ta ut festebrakettene til dashen fra delebilen (altså de som de fire skruene er festa i). Det er mye enklere å bare sveise inn slike enn å modde festene til de nyere dashbordene. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Det stemmer, men jeg regna med at han hadde løsna disse allerede. De står jo nesten midt i glaninga;). Edit: Var nå nede i ressursbilsenteret mitt og titta på noen urdasher jeg har på lager. På 75 og 77-dashene jeg har er det kun fire festeskruer i siden. Resten er mothaker som er presset inn i fester under frontruta. På en 80-dash jeg har er det i tillegg også en enkel skrue på midten (festa umiddelbart under frontrutepakninga). Husk også på å ta ut festebrakettene til dashen fra delebilen (altså de som de fire skruene er festa i). Det er mye enklere å bare sveise inn slike enn å modde festene til de nyere dashbordene. Var senterskru på den 78'n Cato har ihvertfall... :) Det skulle jo passe bra med de endringene som kom dette året. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Jepp, var en luring gjemt bak "lufte-anlegget" midt på dashen ja:) ..alt er ute nå. Takk for assistanse :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg