opel16 Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Hei dere! Kan noen hjelpe meg med å si meg hvor lys releet er hen på a4 avant 98 mod? Det klikka etter at jeg fikk vann inn i lykta. Takker for svar!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Hei dere! Kan noen hjelpe meg med å si meg hvor lys releet er hen på a4 avant 98 mod? Det klikka etter at jeg fikk vann inn i lykta. Takker for svar!!!! sitter ikke alle releer under dash rett over pedalene a? :) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Mulig det men det klikker hele tiden på venstre side av rattet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Etter hva jeg husker/tror sitter de under dekselet over pedalene men på venstre side, så det kan stemme at det er der du hører lyden fra;) Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*euroboy* Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Har ei rekke med relêer innenfor sikringene på venstre siden av dashen også. Hvertfall gløding osv.. Siter 1998 Audi A4 1.9 TDi Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg