™asn! Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Sån for og spame litt . . . Denne svenske serien er rett hyfsad og de begir seg på vogner vi nok kan like :P Siter våga vägra mainstream! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Sån for og spame litt . . . Denne svenske serien er rett hyfsad og de begir seg på vogner vi nok kan like :P hvem hva hvor? Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
™asn! Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 hvem hva hvor? Faen som du maser! Skal du ha linker også nå da eller ? ;) http://www.retroracing.se/ http://rejsa.nu/forum/viewforum.php?f=62 Siter våga vägra mainstream! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Se der ja... Fett, men litt teit at bilene må være 30 år gamle, da blir mange utelukket. Men det må bli ganske stort miljø for at dette skal bli en realitet i Norge vil jeg tro... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
™asn! Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Se der ja... Fett, men litt teit at bilene må være 30 år gamle, da blir mange utelukket. Men det må bli ganske stort miljø for at dette skal bli en realitet i Norge vil jeg tro... Jessda! Ser den, men kult at de forsøker, og bilene må ikke være 30 år, men modellen må det... Det utelukker en masse godbiter, men jeg liker like fordømt koseptet godt. Sees Lørdag. Siter våga vägra mainstream! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Jessda! Ser den, men kult at de forsøker, og bilene må ikke være 30 år, men modellen må det... Det utelukker en masse godbiter, men jeg liker like fordømt koseptet godt. Sees Lørdag. Da vil jeg virkelig anbefale deg en tur på en NM runde i Racing, der har de historisk, blir samme greia:) Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
™asn! Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Da vil jeg virkelig anbefale deg en tur på en NM runde i Racing, der har de historisk, blir samme greia:) Btdt, men er ikke enig. Skal man på bane skal man helst kjøre, ikke stå og telle småstein og glane på andre som har det morro ; ) Siter våga vägra mainstream! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 ...synd ikke bilen er på veien. Men blir været bra kan det jo hende jeg dukker opp som publikummer! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 bilder`? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 hmm, mye vag. ikke så farilg at jeg ikke rakk det ja, siden jeg ikke hadde hatt med egen bil alikevel kommer vel en neste gang Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 ja var vel bare VAG der nesten ser det ut til..bra jeg heller ikke dukka opp så hadde min supermerce følt seg overlegen over bittesmå golfer:p Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Blei en god prosentandel VAG, men det er jo tydeligvis deres skyld:happyhappy: Dere får kaste dere på neste gang, så blir'e bra:) Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 joa...er nok skyld på de som ikke møtte opp..men ville ikke bruke bursdagen min på å stå på tyrigrava lissom:p Men få til ett treff til så joiner jeg iallefall:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 hmm..naboen min var der med kadetten ser jeg... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg