Gjest Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 God dagen. Som mange veit så er det -977 og -984 som har startsperre, hvis jeg tar chippen fra en hjerne uten startsperre og setter i 984-boksen min da fjerner jeg jo startsperra!? (regner med det siden man fjerner den ved chip-trimming) MEN: vil jeg da miste muligheten til å styre el-vifte via hjernen? (tenker på den ene pinnen som gir jord ved en viss temp) Saken er at jeg har 2 stykker.. Og den ene er så gammel at det satt ikke el-vifte på bilen, men det gjorde det på bilen den andre boksen er ifra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 styres vifta gjennom den hjerna da? du får bare prøve den og se :) Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 ja vifta styres gjennom hjernen. Pin 10 og 11 på bensin hjernen Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Faen, erre du skal ha det så fancy etter a? Bare og koble over bryter vel. Helst bare 2 ledninger nede ved brekket som du tvinner sammen ved hard kjøring. he he. MVH Darbu motors. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Faen, erre du skal ha det så fancy etter a? Bare og koble over bryter vel. Helst bare 2 ledninger nede ved brekket som du tvinner sammen ved hard kjøring. he he. MVH Darbu motors. Luring. Vifte trenger du når bilen står stille. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Dust, så ikke helt ironien i den du el? Var vel litt intern siden jeg og Sindre (Ruzlebiff) sikkert skrur sammen 4-5 dager i uka. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 har alle FK/FT hjernene denne funksjonen?:) skal ha elvifte som jeg slipper bryter på, å da er jo det veldig enkelt.. slipper å få tak i bryter for å mekke inn i kjølesysteme! Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg