sorhaug Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Skal hjelpe en kar med å få vekk 2 par 100% strøkne 16" VW felger, men nesten nye piggdekk på det ene paret og noe utslitte sommerdekk på det andre paret. Felgene er uten en eneste skramme. Hva vil prisantydningen på disse være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 hvilken felger er dette `? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorhaug Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Kan skaffe bilder, men det er nyere felger fra rundt 2000-2008, men dette er felger som orginalt fåes med bilen fra butikk. Lurer bara på hva slike felger blir solgt for med dekk da de er 100% i utseende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Jeg solgte mine gamle orginale sommer/vinterhjul for 3000 settet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorhaug Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Ok,høres ut som en vanlig pris for disse orginal felgene. Men var det me gode spor i dekkene ogl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 skulle helst ha bilde eller merke på felgen ... men vanlige felger ligger rundt 3-6 tusen Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorhaug Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Takker for svar, legger nok felgene ut for salg her inne etter jeg har fått tatt bilde av felgene og fått litt mer info om dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg