ole Mg Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 hei... har problem med at de hjulboltene som sitter på bilen ble litt for korte når jeg satt på noen 17" så ene hjulet datt av:( noen som vat hvor jeg kan få kjøpt lenger bolter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Pedersens Racing selger bl.a. Jeg gav deg link i tråden min også Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 for korte hjulbolter og ikke forkorte hjulbolter :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 takk:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg